Kako pridem do vaših izdelkov?
- Naše izdelke najdete v prodajalnah z lokalnimi izdelki širom po Sloveniji. Lokacije prodajaln so prikazane na zemljevidu na naši spletni strani (#prodajna mesta – KLIKNITE TU).
- Izdelke lahko kupite neposredno pri nas doma na naslovu Čuklja 16, Dornberk. Lahko si predhodno ogledate vse izdelke v spletni trgovini, drugače pa imamo pri nas doma urejen prodajni kotiček in si dobrote ogledate in izberete na licu mesta.
- Izdelke pošiljamo tudi po paketni dostavi (cela Slovenija). Ker pošiljamo izdelke v občutljivi stekleni embalaži, vam kot paket lahko pošljemo le manjša naročila (manjši paketi). V praksi to pomeni do največ 20 izdelkov (približno).
Ali imajo na prodajnih mestih po Sloveniji vse vaše izdelke?
Žal ne. Trgovci se sami odločijo, katere izdelke bodo dali na svoje prodajne police. Za več informacij me pokličite ali mi pišite, da vam sporočim, če je v določeni prodajalni na voljo izdelek, ki ga iščete.
Kdaj lahko pridem iskat izdelke k vam domov?
Pri nas ste dobrodošli praktično kadarkoli. Vesela bom, če nas obiščete od ponedeljka do sobote, med 8. in 19. uro, izjemoma tudi druge termine (nedelje, prazniki). Pred obiskom nas prosim pokličite, da bomo doma.
Kako zagotovite ustrezno pakiranje v primeru paketne dostave?
Zelo se trudimo, da izdelke zapakiramo tako, da so izdatno zavarovani. Zato uporabljamo izključno ekološke materiale: papir in karton. Uporabljamo že rabljeno kartonsko embalažo, ki velikokrat ni lepa in lična na izgled. Bolj mi je pomembno, da dobrote pridejo varno in cele do vas.
Kaj naj storim, če so v paketu razbiti kozarci/steklenice?
Kljub velikemu trudu in pozornemu pakiranju kozarčkov se včasih zgodi, da se tekom transporta razbije kakšen kozarec v paketu. Vedno, ko prejmete poškodovane izdelke, nam to prosim sporočite po telefonu (040 463 473) ali elektronski pošti (info@dobrotemetka.si).
Vsi pokrovi tako steklenic kot kozarčkov so ob pakiranju vdrti navzdol, kar je prav. Če je morebiti med transportom prišlo do takih poškodb, da je vakuum popustil (pokrov se pod pritiskom vda in klikne ne da bi kadarkoli prej odprli pokrov), je izdelek še vedno varen za uporabo. Edino, hraniti ga morate v hladilniku in upoštevati navodilo o hranjenju izdelka po odprtju (glejte etiketo).
Kakšen je rok uporabe izdelkov?
Datumi minimalne trajnosti so odtisnjeni na pokrovih izdelkov. Vsi izdelki imajo datum minimalne trajnosti 18 do 24 mesecev od izdelave. Datum minimalne trajnosti izdelka, ki ga boste prejeli, je praviloma vsaj nekaj mesecev. Če vas zanima datum minimalne trajnosti za točno določen izdelek, nas prosim pokličite (040 463 473) ali pišite (info@dobrotemetka.si) in vam bom sporočila točen datum.
Ali lahko vrnem prazne steklenice in kozarce?
DA! Prazno embalažo lahko vrnete meni.
Lepo vas le prosim, da vrnete splaknjeno in pomito embalažo brez zasušenih ali plesnivih ostankov hrane. Prosim vas, da odstranite tudi etiketo. Etikete so odstranljive v topli vodi! Nekaj napotkov, kako enostavno odstranite etiketo, najdete v tem zapisu.
Dodaj odgovor
Za objavo komentarja se morate prijaviti.