Splošni pogoji spletne trgovine na strani www.dobrotemetka.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (zvpot-upb2), na podlagi priporočil gzs in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.  S spletno trgovino (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja Metka Harej s.p., Čukklja 16, 5294 Dornberk, ID za DDV: SI50107887 (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Vse informacije so vam na voljo na številki: 040 463 473 ali elektronskem naslovu: info@dobrotemetka.si

Ponudba blaga

Vsi artikli v ponudbi so lastni izdelki ponudnika Metka Harej s.p.

Vse navedene cene vključujejo 9,5% DDV in ne vključujejo morebitnih stroškov dostave.

Načini plačila

  • z nakazilom na transakcijski račun ponudnika po izdanem predračunu
  • gotovinsko plačilo po povzetju
  • preko sistema PayPal

Cene

Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo 9,5% DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik kupcu izda račun. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (moj račun).

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec do potrditve možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@dobrotemetka.si.

2. Naročilo potrjeno če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Dostava

Kupec lahko izbira med:

  1. osebnim prevzemom na ponudnikovem naslovu (Čuklja 16, Dornberk)
  2. našo dostavo na vaš dom ali želeno lokacijo
  3. paketno dostavo preko Pošte Slovenije

1. Osebni prevzem:

Potrošnik ima možnost naslednji dan po potrditvi naročila prevzeti izdelke na našem naslovu: Čuklja 16, 5294 Dornberk. Izdelke plača z gotovino ob prevzemu ali predhodno plača na TRR.

2. Naša dostava na vaš dom ali želeno lokacijo

Dostava na vaš dom ali želeno lokacijo je možna le na naslednjih območjih:

Vipavska dolina, Kras, Goriška, Obala, Notranjska, Osrednjeslovenska regija, Gorenjska in sicer na območjih naslednjih Poštnih številk: 1000, 1001, 1210, 1211, 1215, 1216, 1217, 1218, 1225, 1230, 1231, 1233, 1234, 1235, 1236, 1260, 1261, 1262, 1276, 1282, 1291, 1292, 1293, 1351, 1352, 1353, 1354, 1357, 1358, 1360, 1370, 1371, 1372, 4000, 4001, 4205, 4208, 4211, 4220, 5000, 5001, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214 ,5215 ,5216 ,5250 ,5251, 5252, 5253, 5261, 5262, , 5263, 5270, 5271, 5272, 5273, 5290, 5291, 5292, 5293, 5294, 5295, 5296 5297, ,6000 ,6210 ,6215 ,6219 ,6221 ,6222, 6223, 6230, 6232, 6280, 6281, 6310, 6320, 6330, 6333.

Dostava na omenjena območja je BREZPLAČNA ZA NAKUPE NAD 25 EUR. Za nakupe manjše od 25 EUR znaša strošek dostave 5 EUR z vključenim 22% DDV.

Čas dostave je lahko daljši, vendar ne več kot 1 mesec. Glede točne lokacije dostave in tudi ure se je možno dodatno dogovoriti.

3. Paketna dostava

Paketna dostava je mogoča izjemoma za manjša naročila (manjši paketi), ki jih lahko pripravimo tako, da bodo zagotovo prišli nepoškodovani do vas. Ali bo naročene izdelke možno poslati preko paketnega dostavljavca, bomo lahko presodili šele po oddanem naročilu. V preteklosti smo namreč imeli preveč slabih izkušenj s pošiljanjem izdelkov v stekleni embalaži.

Paketna dostava je možna vedno za suho sadje in sadne rolice.

Ob paketni dostavi kupec nosi dodatne stroške dostave v višini 6 EUR z vključenim 22% DDV.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@dobrotemetka.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Zaradi izredne občutljivosti naših izdelkov, tako vsebine kot embalaže, priporočamo, da v primeru odstopa od pogodbe, to storite nemudoma. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.   Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.  Ponudnik za nedoločen čas hrani ip naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

·          jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

·          pošiljatelj bo jasno razviden,

·          različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

·          jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

·          željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dobrotemetka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Želimo vam obilo prijetnih sadno-zelenajvnih nakupov!