Splošni pogoji spletne trgovine na strani www.dobrotemetka.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (zvpot-upb2), na podlagi priporočil gzs in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja Metka Harej s.p., Čuklja 16, 5294 Dornberk, ID za DDV: SI50107887 (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Vse informacije so vam na voljo na številki: 040 463 473 ali elektronskem naslovu: info@dobrotemetka.si
Veljavnost splošnih pogojev v razmerju do tujcev
Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Vsi artikli v ponudbi so lastni izdelki ponudnika Metka Harej s.p.
Načini plačila
- z nakazilom na transakcijski račun ponudnika
- z gotovino po povzetju
- preko sistema PayPal
Ponudnik kupcu izda elektronski račun, z razčlenjenimi stroški. Na zahtevo kupca ponudnik izda račun tudi na papirju. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Cene
Vse navedene cene so maloprodajne in vključujejo DDV. Cene ne vključujejo morebitnih stroškov pošiljanja ali dostave. Občasno cene nihajo glede na aktualne promocije in akcije.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (status naročila: v obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Promocijske kode
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina…) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.
Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?
Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki se jo kot prijavljen uporabnik vnese na strani “Košarica” pod opcijo “Želim uporabiti kodo kupona”. Po kliku na omenjeno opcijo se uporabniku odpre polje “Vpišite kodo kupona”, kamor vnese alfanumerični niz znakov. Za tem se s klikom na “Uporabite kupon” v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.
Postopek nakupa
1. Kupec lahko dodaja artikle v košarico. Za to prijava ni potrebna. Tudi za zaključek nakupa prijava ni potrebna in lahko zaključi nakup kot gost.
2. V košarici kupec vidi ceno in količino izbranih artiklov. Lahko spreminja količino izbranih artiklov in jih po potrebi iz košarice odstrani. V košarici lahko opredeli stroške dostave tako, da vnese dostavni naslov.
3. Na blagajni se nakup zaključi v naslednjih korakih:
- Tukaj se odločite ali boste nadaljevali nakup kot gost, se boste na novo registrirali ali prijavili kot obstoječa stranka. V primeru, da ste že prijavljeni v spletno trgovino se ta korak avtomatsko preskoči.
- Vsenete naslov plačnika.
- Vnesete naslov za dostavo, v primeru, da se razlikuje od vnešenega naslova plačnika.
- Izberete način dostave oz. prevzema za naročilo.
- Izberete način plačila.
- Dodate morebitne opombe k vašemu naročilu.
- Pred zaključkom nakupa morate potrditi, da se strinjate s “Splošnimi pogoji poslovanja”.
- S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrdite in oddate naročilo ter s tem zaključite nakup.
4. Naročilo je sprejeto: po oddaji naročila kupec prejme obvestilo na elektronski naslov, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec do potrditve možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@dobrotemetka.si ali preko vmesnika “moj račun”, če je kupec registriran na spletni strani.
5. Naročilo potrjeno če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
6. Naročilo je v obdelavi, ko ponudnik prejme plačilo na transakcijski račun ali v PayPal sistem ali pa mu kupec na elektronski naslov pošilje potrdilo o plačilu. Naročilo je v obdelavi takoj po oddaji naročila, če je kupec izbral gotovinsko plačilo.
7. Blago je odpremljeno: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru osebnega prevzema ponudnik kupca obvesti, da je blago pripravljeno na prevzem. Ko je blago odpremljeno ali pripravljeno na prevzem kurirske službe, se naročilo zaključi.
Dostava
Osebni prevzem
Kupec lahko osebno prevzame naročene izdelke na ponudnikovem naslovu (Čuklja 16, Dornberk). Potrošnik ima možnost po potrditvi naročila prevzeti izdelke na našem naslovu: Čuklja 16, 5294 Dornberk. Ponudnik kupca obvesti, kdaj so izdelki pripravljeni za prevzem.
Paketna dostava
Izdelke pošiljamo tudi po paketni dostavi (cela Slovenija in v izbrane države EU) preko logističnih podjetij. Ker pošiljamo izdelke v občutljivi stekleni embalaži, vam kot paket lahko pošljemo le manjša naročila (manjši paketi). V praksi to pomeni do največ 20 izdelkov (približno).
Ponudnik se bo potrudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila. Čas dostave je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila. Strošek dostave je določen glede na vrednost pošiljke in vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave, a v primeru, da je skupni znesek naročila višji od opredeljene vrednosti, se pri nakupu v košarici (“Način dostave”) aktivira opcija za brezplačno dostavo. Kupec mora možnost izbrati ročno.
Strošek gotovinskega plačila paketa ob prevzemu ni vključen v znesek brezplačne poštnine.
Naša dostava
Na določena območja v Sloveniji vam lahko osebno dostavimo izdelke. To zlasti velja za večja naročila, kjer bi bilo pošiljanje v paketu v občutljivi stekleni embalaži pretvegano. Dostavljamo na območju poštnih številk: 1000, 1001, 1210, 1211, 1215, 1216, 1217, 1218, 1225, 1230, 1231, 1233, 1234, 1235, 1236, 1260, 1261, 1262, 1276, 1282, 1291, 1292, 1293, 1351, 1352, 1353, 1354, 1357, 1358, 1360, 1370, 1371, 1372, 4000, 4001, 4205, 4208, 4211, 4220, 5000, 5001, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214 ,5215 ,5216 ,5250 ,5251, 5252, 5253, 5261, 5262, 5263, 5270, 5271, 5272, 5273, 5290, 5291, 5292, 5293, 5294, 5295, 5296 5297, ,6000 ,6210, 6215 ,6219 ,6221, 6222, 6223, 6230, 6232, 6280, 6281, 6310, 6320, 6330, 6333.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@dobrotemetka.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Zaradi izredne občutljivosti naših izdelkov, tako vsebine kot embalaže, priporočamo, da v primeru odstopa od pogodbe, to storite nemudoma. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Varnost in varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani ip naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
· pošiljatelj bo jasno razviden,
· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Pravila nagradnih iger na Facebook in Instagram strani #dobrotemetka
Organizator nagradnih iger je Metka Harej s.p..
Pri vsaki nagradni igri je navedeno, kaj je nagrada. V nagradni igri se sodeluje tako, da se komentira, všečka ali deli objavo/nagradno igro na FB in IG strani #dobrotemetka. Organizator zmagovalca razglasi vsakokrat po zaključku nagradne igre na FB ali IG strani strani #dobrotemetka. Ime nagrajenca bo javno objavljeno na FB ali IG strani profila.
Pravice in pogoji sodelovanja
Sodelujoči jamči, da so podatki, ki jih posreduje za potrebe nagradnih iger, pravilni in resnični. S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči sprejemajo in se strinjajo s pravili in pogoji nagradne igre.
Prevzem nagrade
Nagrajenec je običajno pozvan, da nagrado prevzame na našem naslovu Čuklja 16, Dornberk.
Če je v nagradni igri izrecno tako določeno, lahko organizator pošlje ali dostavi nagrado nagrajencu. V tem primeru je vsak nagrajenec dolžan v roku 14 dni po prejetju obvestila o prejemu nagrade organizatorju posredovati zahtevane podatke, da se mu nagrado lahko izroči /pošlje. Če podatkov ne posreduje v roku 14 dni, ima organizator pravico nagrado dati drugemu. Organizator ne odgovarja, če nagrada ni bila izročena nagrajencu zaradi razlogov, na katere ni mogel vplivati (npr. pošta).
Osebni podatki
Udeleženec s sodelovanjem v nagradni igri soglaša, da organizator zbira in hrani zbrane osebne podatke za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec v nagradni igri oz. njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko od organizatorja kadar koli zahteva pregled, dopolnitev, popravo ali
izbris svojih osebnih podatkov oziroma trajno ali začasno prenehanje obdelave svojih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1). Sodelujoči to stori na elektronski naslov info@dobrotemetka.si ali pisno na naslov organizatorja.
Najpozneje v roku 15 dni po prejemu sporočila bo organizator preprečil uporabo osebnih podatkov udeleženca. Organizator se zavezuje, da bo posredovane podatke upravljal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 in nasl.; ZVOP-1), prav tako pa podatkov ne bo posredoval neupravičeni tretji osebi ali jih kakor koli drugače zlorabljal. Dokumentacijo v zvezi z nagrajencem bo organizator hranil skladno z ZVOP-1.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dobrotemetka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.